Pagina's

donderdag 20 april 2017

Lavendel

Hallo allemaal,
Ik ben van de week met hobbykamer gaan opruimen. Soms is dat wel eens nodig he, even alles uitzoeken en dan kom je dingen tegen die je niet meer wist dat je ze had, of te weinig gebruikt.  Ik heb gelijk mijn bord waar al mijn mallen op hangen uitgezocht en op thema gehangen en mallen er af gehaald die in de verkoop gaan. En toen zag ik de mal van de bloem die ik op deze kaart gebruikt hebt. Dit is één van eerst mallen die ik gekocht hebt en blijft mooi om te gebruiken.
Daarna ben ik aan de slag gegaan met deze kaart.
Ik heb de sketch van Allsorts gebruikt.

***

Deze kaart doet mee bij:
* via Facebook: Syta's kaartengroep-lavendel

Ook had ik weer een top notering met deze kaart
bij 4craftychicks





19 opmerkingen:

  1. Supermooi lavendelkaartje Nicolette. Ik heb toevallig vandaag met dezelfde schets meegedaan.
    Proficiat met die lieve topnoteringkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch heb je gebruikt Nicolette, heb daar ook mijn kerstkaart mee gemaakt,
    mooie papiertjes, leuke afwerking met de kantjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, Nicolette. Alles past zo mooi bij elkaar.
    En gefeliciteerd met je topnotering!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja soms is het zeker NODIG om de hobbykamer uit te zoeken, hihi En dan vind je weer schatten en krijg je nieuwe ideeën! Je kaart is super mooi geworden, erg leuk al het kant en zee van bloemen!
    Gefeliciteerd met je top notering, daar wordt je altijd blij van!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Nicolette! alles past mooi bij elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kaart. Mooi papier is dat hè, mooie spulletjes op gebruikt.
    Top hoor en gefeliciteerd met je top notering, altijd leuk!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij prachtig Nicolette, je lavendelkaart. Mooie kleuren en prachtig lint heb je gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! En die bloem is ook een van de eersten die ik had! Grappig he? Het is een heel mooie! Leuk dat je weer een top notering hebt behaald. Altijd weer een motivatie om door te gaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty card, with lots of fabulous embellishments and a super image.
    Thank you for joining our 'Sketch' challenge this week at Allsorts

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart,Nicolette.Leuke kleurtjes en heel mooi afgewerkt met het lint.Gefeliciteerd met je top notering.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is heel mooi Nicolette. Ook ik heb deze mal nog, hij blijft mooi. Ik ga straks ook aan de slag om mijn mallen weer eens door te lopen. Ik kom echt ruimte te kort. Oh, wat erg he!
    Liefs Caroline

    En natuurlijk gefeliciteerd met je mooie winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart Nicolette!
    Hele mooie kleuren!
    Het is inderdaad wel eens jammer dat we de oudere mallen niet meer gebruiken.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a beautiful card! The lavender is gorgeous and I love all the gorgeous details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook dit is een heel mooie kaart! Die bloem is idd mooi, zou zonde zijn om die niet meer te gebruiken!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit is ook een erg mooie kaart Nicolette. Alles weer erg leuk gecombineerd. Ja als je alles weer eens door de handen krijgt. Dan weet je weer wat je nog hebt en krijg je weer leuke ideetjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nicolette your card is so beautiful and smacks of spring and perfect for our 9th ‘ATG with CREATE WITH TLC’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So beautiful! I love the soft colors and that wonderful image! Thank you for joining us at Creative Fingers Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful make

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this fortnight, hope you join us again soon!
    Hugs Shell x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such pretty projects. Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge. Happy crafting!
    Catherine x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette