Pagina's

zondag 12 maart 2017

Mannenkaart

Hallo,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaart voor Caroline. Alleen moet ik eerst even iets recht zetten. Ik heb de verkeerde leeftijd op het labeltje gezet.😔
 Hoe dom van mij. Dat is me nog nooit overkomen.

Vandaag heb ik een mannenkaart om te laten zien.
Ik heb hiervoor een blok van Studio Light gebruikt.

Ik hou het verder kort.
Ik ga zo even heerlijk naar buiten van het mooie weer genieten.

***

Deze kaart doet mee bij

Nog even een foto hoe het origineel is



24 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje geworden Nicolette een echte mannenkaart...en oeps wat die leeftijd betreft!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere mannenkaart Nicolette, de kleuren vind ik geweldig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe kaart! Tja, en verkeerde leeftijd, ik had het vorig jaar in september ook met een verjaardagskaartje voor een nichtje... Kan gebeuren... Met een nieuw labeltje heb je het vast snel opgelost?
    Fijne zondag nog!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaart Nicolette! Vergissen in leeftijd kan gebeuren, het is natuurlijk wel leuker als het een jaar jonger is dan ouder!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just awesome Nicolette! Thanks so much for playing in our ‘Something New’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, verkeerde leeftijd, hopelijk niet ouder geschat...en dat je hebt nog kunnen veranderen.
    Dit kaartje is ook heel mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, verkeerde leeftijd van je eigen zus! Dan wordt het je in elk geval niet kwalijk genomen..
    Dit kaartje is ook weer heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke mannenkaart Nicolette en ook de kaart voor Caroline is prachtig! En die leeftijd....ach dat zal ze je wel vergeven hebben!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje zussie. En ja, mijn leeftijd......we hebben het er niet meer over haha.
    Jij wordt toch 50 dit jaar? mmmm eens even wat leuks gaan verzinnen dan maar.
    Liefs Caroline.

    Hier trouwens ook heerlijk van het zonnetje genoten na een drukke gisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoe je de mannenkaart op je eigen manier hebt aangekleed, echt heel erg leuk!
    Vergissen is menselijk toch ??
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vergissen is menselijk Nicolette en je kaart was een feestje toch?
    Dit is een gave en stoere kaart, weer heel iets anders maar ook weer mooi gemaakt. Heerlijk was het vandaag hè, ik was er zó aan toe, ik heb ook genoten hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Foutje maken kan gebeuren, ik denk dat Caroline er wel om kan lachen.:)
    Je mannenkaart is heel stoer en mooi.
    Er zit veel op, en toch typisch een mannenkaart, dat zie ik niet vaak.
    Prachtig!
    Fijne avond en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige mannenkaart Nicolette!
    Fijne avond nog, lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your project! So many fun elements. Thanks for joining us at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een stoere mannenkaart, Nicolette...en tja, dat van die leeftijd....het kan iedereen gebeuren toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This card is soo gorgeous :-)) I like the vintage look.
    Thank you for joining us at Scrapping4Fun ... Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige mannenkaart Nicolette. Leuk met al deze mallen gemaakt. Lekker stoer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very cool man's card love the extras.


    Thanks for joining us at I D today

    DT Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is terrific! Love all of the fantastic details. Perfect masculine card. Thanks for playing along with Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning card, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This card is lovely and perfect for our challenge! Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt de smaak goed te pakken.
    Ook hier heb je een super stoere eigen draai aangegeven.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette